Skip to content

káva s příběhem

  • káva mamacoffee eshop

  • eshop
  • kavárny
    • naše kavárny
    • partnerské kavárny
    • partnerské obchody
  • pražírna
  • pekárna
  • velkoobchod
  • o nás
    • co děláme
    • lidé
    • pro média
    • newslettery
  • blog
    • Aktuality
    • Příběh kávy
    • Druhy kávy
    • PODCAST
  • příprava kávy
    • Moka
    • Aeropress
    • French press
    • Drip
    • Džezva
  • kontakt
  • zaměstnání
internal 

pro média

2. 6. 202127. 3. 2023 Šimon Duba logo, mediální výstupy, pro média

Pro média

mamacoffee je pražírna kávy, která momentálně provozuje 7 kaváren a vlastní řemeslnou pekárnu.

Zajímá vás celá naše cesta? Navštivte kartu o nás.

Dlouhodobě spolupracuje s kávovými farmáři na konkrétních kávových, ekologických i sociálních projektech.
Jsme ekologické a sociálně odpovědná firma.

Zajímá vás káva, kavárenství, milujete kakao, nebo dáváte přednost čaji? Rádi se s vámi podělíme o vše, co víme. Stačí kontaktovat Sáru Čejkovou na telefonním čísle 770 168 617 či na e-mailu: sara.cejkova@mamacoffee.cz

Ochutnejte nás! Vzorky našich výrobků vám velmi rádi zašleme.

Tiskové zprávy

Farmáři kávy v čase covidu

Mezinárodní den kávy 2020 mamacoffee

Media kit

Fotografie z našich kaváren a zahraničních projektů ke stažení.

Mediální výstupy

Horizont ČT24 s Danielem Kolským.
‚‚Klima může z kávy udělat luxusní artikl. Keňští farmáři mají jen pětinové výnosy.‘‘

Radiožurnál – Káva s mlékem není barbarství.
A piccolo mi nevadí, říká odborník na kávu Daniel Kolský.

Kávová spravedlnost – dokument ČT – 2008

E15 – Fair trade poškozují nadnárodní firmy, které ho používají čistě jako PR a marketing, říká Daniel Kolský z Mamacoffee.

Forbes – Z krize se neprošetříte, zní z Mamacoffee. Jak s polovičními tržbami drží zisk?

Všechnopárty – Daniel Kolský – 2017

Reflex – Zakladatel sítě kaváren Mamacoffee Daniel Kolský: Pití kávy je v Etiopii obřad.

NEBÁT SE. /6/ Rozhovor s Danielem Kolským o hledání optimismu.

eshop

  • zrnková mletá káva
  • sypaný čaj
  • bio kakao a třtinový cukr
  • mošty, oleje, rostlinná mléka
  • kávové příslušenství
  • čokoláda
  • balíčky a poukazy, dárky ke kávě
  • kávová rodina(předplatné)

Naše kavárny

  • Jaromírova
  • Podolská
  • Vodičkova
  • Londýnská
  • Jiřího z Poděbrad
  • Kavárna pod Lipami

Přihlášení k newsletteru

zásady ochrany a zpracování
osobních údajů pro newsletter

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

  • eshop
  • kavárny
  • naše kavárny
  • partnerské kavárny
  • partnerské obchody
  • pražírna
  • pekárna
  • velkoobchod
  • o nás
  • co děláme
  • lidé
  • pro média
  • newslettery
  • blog
  • Aktuality
  • Příběh kávy
  • Druhy kávy
  • PODCAST
  • příprava kávy
  • Moka
  • Aeropress
  • French press
  • Drip
  • Džezva
  • kontakt
  • zaměstnání
Copyright © 2023 mamacoffee.cz, všechna práva vyhrazena.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}